مطالب طنز(غلط املایی)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  

آغا "کصافط" اينتوري نوشته ميشه : "کثافت"
.
.
.
.
.
گفطم يادآوري کنم بچه حا 1 ماح ديگه ميرن مدرسه قلت املايي
هاشونو گردن ما ننداظن
!!! 

 



نظرات شما عزیزان:

☂☆✘✪♫...خانوم بلا...♫✪✘☆☂
ساعت20:45---25 شهريور 1392
سلام خوبی؟؟؟

وبلاگت خیییییییییلی توپه!!

یه سری به من بزن اگه دوس داشتی لینکم کن و بگو منم لینکت کنم!!!

قربونه تو...



امضا: خانوم بلا
پاسخ:ممنوون عزیزم .باشه حتمااا بهت سر میزنم


ღツבُפֿُـَترآن شـےطۅכּ נببــړستاכּےღツ
ساعت19:57---23 شهريور 1392


صادق لیدر
ساعت1:14---23 شهريور 1392
خوب بود.االی .به ما ثر بظن.
پاسخ:هههههههههه باشع حتما


نامی
ساعت20:19---21 شهريور 1392
خانم معلم
پاسخ:بله؟بله؟


nikishaparak
ساعت3:38---21 شهريور 1392
سلام غزیزم یه چن تا مطلب جدید گذاشتم خوشحال می شم سربزنی
پاسخ:باشه عزیزم حتما


حدیثه
ساعت0:41---21 شهريور 1392
ممنون عزیزم که گوشزد کردی.
پاسخ:خواهش وظیفه بود!!!!


ناتاناییل عاشق
ساعت20:27---20 شهريور 1392
نه من فک کنم اینتوری نوشته میشه کسافت ....بی ص554واد؟؟؟؟....به بچه حا بگین ترزسحیحش اهتمالاحمینه.....حه حه حه حه
پاسخ:آآآره فکر کنم حق با توهه!ولی فکر کنم تازگی ها هر کی هر مدلی بخواد مینویسه دیگه!!!


رضاخطر
ساعت18:03---20 شهريور 1392
آپم

شارلوت
ساعت17:13---20 شهريور 1392


mahdi
ساعت16:22---20 شهريور 1392
درود.

فدات ک بهم سر زدی و نظر گذاشی و همچنین منو هم لینک کردی راسی باز نری مارو فراموش کنی ها ک شیرمو حلالت نمیکنم خخخخخخخ

راسی اپم ها سرت گرفت ی سر بزن در ضمن نظر یادت نشه ها!
پاسخ:باشه حتمااااااااااا


رامان
ساعت15:40---20 شهريور 1392
اولا من نفهمیدم اون آغاهه کیه که تو بهش یاد میدی نکنه کلاس سواد آموزی گذاشتی ما خبر نداریم دختر اگه اینطوریه بهت تبریک میگم

و شایدم طرف داره نامه مینویسه و میخواد بد و بیراه بگه و تو بهش کمک میکنی

دوما 7تا قلت املاهی داشتی نمرط میشه 13

نمره خوبیه برای معلم سواد آموزی

بعدشم یاد آوریت به موقع بود و الا خدا میدونست گردنت چقد کج میشد از بار سنگین غلطهای املاییم

بازم بعد بعدش هرچن تا کتک از دست معلمم خوردم میندازم گردن توها گفته باشم


پاسخ:ههههههههههههههه من که یاد آوری کردم دیگه تخصیر من چیه؟!!!


حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت15:35---20 شهريور 1392
ایوووووول اجی جونم

nikishaparak
ساعت14:43---20 شهريور 1392
خخخخخخخخ

میسی که به وب سر زدی خیلی خوش حالم کردی
پاسخ:خواهش عزیزم وظیفه بود!


مژده
ساعت14:20---20 شهريور 1392


+اپم
پاسخ:اومدم


ریحانه
ساعت13:01---20 شهريور 1392
واقعا کمک املایی خیلی خوبیه ها!



آپای جدیدت عااااااااااالیه
پاسخ:ممنووون عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 20 شهريور 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ